»Taktni vozi red ni naša iznajdba, to ureditev že desetletja pozna več evropskih držav. Gre za to, da vlaki in avtobusi ves dan vozijo redno, na 30, 60 ali 120 minut. To prinaša zanesljivost, na katero lahko računa potnik. Običajen taktni vozni red je na eno uro, na bolj priljubljenih linijah lahko pol ure. Lahko pa tudi dve uri, kar je še zmeraj bolje kot nič.«
»Za uvedbo taktnega voznega reda zato ne potrebujemo nujno nove infrastrukture, temveč politično odločitev.«
»Mi danes skušamo utemeljiti, da je to napačen vrstni red odločitev in da je taktni vozni red mogoče uvesti že na današnji infrastrukturi.«
»Da bi se potnikom, ki uporabljajo javni potniški promet, priznala ena ura v delovni čas.«
»Če ne bomo okrepili javnega potniškega prometa, ki lahko vsaj delno prestreže promet na cestah, bodo zastoji neizogibni.«
»Delovanje te družbe, ki je bila ustanovljena pred dvema letoma, smo težko pričakovali. To je bil korak, ki je bil dolgo napovedovan. Državno usklajevanje voznih redov je običajno in logično tudi v drugih državah, s tem bistveno olajšajo povezovanje voznih redov.«
»Bistvo je to, da smo pokrili tista območja, na katerih do zdaj sploh ni bilo voznih redov, in vožnje dodali tam, kjer je bila potreba večja.«
»Javni potniški promet izven javnih sredstev ne obstaja.«
»Danes je lep svečan trenutek, da lahko skupaj z ministrstvom nadgradimo javni potniški promet, ga naredimo bolj trajnostnega in prijaznega do potnikov.«
»Javni potniški promet mora postati hrbtenica prevozov v Sloveniji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju