»Taktni vozi red ni naša iznajdba, to ureditev že desetletja pozna več evropskih držav. Gre za to, da vlaki in avtobusi ves dan vozijo redno, na 30, 60 ali 120 minut. To prinaša zanesljivost, na katero lahko računa potnik. Običajen taktni vozni red je na eno uro, na bolj priljubljenih linijah lahko pol ure. Lahko pa tudi dve uri, kar je še zmeraj bolje kot nič.«
»Za uvedbo taktnega voznega reda zato ne potrebujemo nujno nove infrastrukture, temveč politično odločitev.«
»Mi danes skušamo utemeljiti, da je to napačen vrstni red odločitev in da je taktni vozni red mogoče uvesti že na današnji infrastrukturi.«
»Naj si ogledajo naše vozne rede. Upal bi si trditi, da je ponudba javnega potniškega prometa marsikje zdaj boljša, kot je bila prej, in tudi cenovno menimo, da je dovolj sprejemljiva.«
»Da bi se potnikom, ki uporabljajo javni potniški promet, priznala ena ura v delovni čas.«
»Javni potniški promet izven javnih sredstev ne obstaja.«
»Če ne bomo okrepili javnega potniškega prometa, ki lahko vsaj delno prestreže promet na cestah, bodo zastoji neizogibni.«
»Urejanje in prilagajanje voznih redov je vedno aktualno, zato bo DUJPP odstopanja in nove potrebe sproti reševal, nadgrajeval in uvajal, vse z namenom čim boljše uporabniške izkušnje potnika ter večanja in spodbujanja k rabi javnega potniškega prometa.«
»Javni potniški promet mora postati hrbtenica prevozov v Sloveniji.«
»Ali se bo res moralo zgoditi tisto najhujše, da se boste končno zganili in omogočili tako voznemu osebju kot posledično vsem uporabnikom varen in kvaliteten javni cestni potniški prevoz, ne le zasledovanje kvantitete, ki se odraža v vedno večjih obremenitvah voznega osebja in zmanjšanju njihove varnosti in s tem tudi varnosti vseh uporabnikov javnega cestnega potniškega prometa.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju